Златоносни места в Средногорието

Златоносни места в Средногорието

Мнениеот pscorpions » 22 Сеп 2014, 12:13

Здравейте приятели. Радвам се, че ме приехте във вашия форум. Аз съм начинаещ златотърсач, който от няколко месеца се интересува от тази дейност. Чета във форуми и групи, всякаква информация. Приемам съвети и забележки. Прегледах темите и за Средногорието видях много малко. Това е района по подбалканския път София - Бургас, от с. Буново до гр. Копривщица. През балкана на север е Етрополе, а на юг Панагюрище. Район който е затворен на север Стара планина, на юг Средна гора, на запад прохода Гълъбец, на изток прохода Козница. Надявам се напредналите ако имат впечатления да ги споделят.
Аватар
pscorpions
 
Мнения: 73
Регистриран на: 22 Сеп 2014, 10:17

Re: Златоносни места в Средногорието

Мнениеот любо » 22 Сеп 2014, 15:46

Здравей, Скорпионче и добре дошлa при нас. Района който си заградилa, погледнат на картата е пълен с мини за злато. Не съм ходил на там, но се говорят доста ласкави неща за него. Наскоро попаднах на информация за плавене на разсипно злато при село Карлиево или по точно реката която минава през него. И още инфо - Средногорието: поречието на р. Тополница и неините притоци-Панагюрска Луда Яна, Стрелчанска Луда Яна, Банска Луда Яна, или в околностите на гр. Стрелча и Панагюрище. Переспективни са и районите на север около гр. Средногорие, Челопеч, Златишка планина, където е и находището. Успех.
Последна промяна любо на 22 Сеп 2014, 21:14, променена общо 1 път
Аватар
любо
Администратор
 
Мнения: 1281
Регистриран на: 29 Юни 2014, 21:41
Местоположение: дървен шоп

Re: Златоносни места в Средногорието

Мнениеот admin » 22 Сеп 2014, 16:02

р.Тополница е обръщана многократно през годините,но въпреки това,пресортира и продължава да си пуска прилични златинки.
Skype:bgzlato.com
Аватар
admin
Администратор
 
Мнения: 1253
Регистриран на: 27 Юни 2014, 22:12
Местоположение: София

Re: Златоносни места в Средногорието

Мнениеот pscorpions » 22 Сеп 2014, 17:32